Fokus på Israel
Brobyggerne er en gruppe for alle kirker og kristne, der mødes i Betania KirkeCenter hver måned for at bygge bro og øge forståelsen og opbakningen til Israel og det jødiske folk.
Vi ønsker at bede for og velsigne Israel, og vi tror på Guds løfter til Abraham, at den der velsigner Israel, vil Han også velsigne. 1.Mos.12:1-2. Vi tror at Israels genoprettelse i dag er et bevis på Guds trofasthed mod sin evige pagt med Abraham og det jødiske folk, og som mange af profeterne i Det gamle testamente har profeteret om. Brobyggerne går imod antisemitisme og også erstatningsteologien, som mener at menigheden har erstattet Israel. Vi opmuntrer alle kristne til at bede for Jerusalems fred. Vi arbejder for forsoning mellem jøder og arabere og samarbejder med messianske så vel som arabiske kirkeledere.
Du kan læse om værdigrundlaget her
Alle er velkomne til møderne, og der er gratis entré medmindre andet er angivet
Kontakt:
75 34 53 22
Alle er velkomne til møderne, og der er gratis entré medmindre andet er angivet.
Lørdag d. 7. februar – Mads Gregers – Emne: Esters bog – fortid – nutid og fremtid (del 1)
Lørdag d. 7. februar – Mads Gregers – Emne: Esters bog – fortid – nutid og fremtid (del 2)
Lørdag d. 7. februar – Mads Gregers – Emne: Esters bog – fortid – nutid og fremtid (del 3)